24 Ekim 2009

KİŞİSEL GELİŞİM

Eğer kendinizi kişisel gelişim için veya iş için geliştirmeyi düşünüyosanız hürriyet ik ile yenibiriş.com'un katkılarıyla bazı konularda beykent üniversitesinin de katkılarıyla sertifika veriliyo.Hem de çok ucuz bir fiyata.

Çalışıyosanız veya çalışmayı düşünüyorsanız hangi pozisyonda olursanız olun farketmez yeniliklere ihtiyaç duyuyosanız benden size tavsiye.Eğer hürriyet gazetesini alıyorsanız pazar günleri hürriyet ik eki veriyo.Bu ekte de,internette de bunla ilgi bilgi var.

Beden dili ve iletişim,perakendecilik,satış/pazarlama,turizm gibi alanlarda kitapları var.Hepsinin fiyatı değişiyo ama çok ucuz.Beden dili yanlış hatırlamıyosam 23 tl+kdv,satış/pazarlam 15 tl+kdv.
Hem bu kitapları alıp okuyosunuz hemde kitapta yer alan size özel numarayla internet sitesine girip ilgili videoları izliyosunuz.Sonrasında da internetten sınava tabi oluyosunuz.Mesela beden dili ve iletişim sınavında 25 sorudan 15 soruya doğru cevap verirseniz sertifika almaya hak kazanıyosunuz.İş başvurusunda buluncagınızda da,iş hayatında da size faydası oluyo.Hemde beykent üniversitesi tarafında sertifika veriliyo.Sertifika ev adresinize yollanıyor.Nasıl?Ben çok beğendim.Ben ilk olarak beden dili ve iletişim kitabını aldım.Hafta içi sınava gircem bir aksilik olmazsa.Umarım başarılı olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)