9 Kasım 2009

İŞ HAYATINDA MEVLANA GİBİ DÜŞÜNMEK

şimdi bu nedemek diye aklınızdan geçirebilirsiniz.AZİM JAMAL ismini daha önce hiç duydunuz mu?
bende daha yeni gazetede ismini okudum.okuduklarımdan etkilendiğim için paylaşma ihtiyacı duydum.kendisi BILL GATES,BILL CLINTON'IN da yaşam koçlugunu yapmış ve TÜRKİYE'DE de kurumsal danışmanlık yapıyomuş.kendisine ait bazı kitapları varmış:VERMENİN GÜCÜ,GÜNDELİK HAYATTA MEVLANA VE SUFİZM,MEVLANA VE SUFİ GİBİ DÜŞÜNMEK,KALICI MUTLULUK İÇİN 7 ADIM.ben yakın zamanda kitabını almayı düşünüyorum.

MUTLU OLMAK ZOR DEĞİL DİYOR VE...
  • Şahsi misyonunuzu belirleyin.
  • Hatalarınızın ve olumlu özelliklerinizin ayırdına varın.
  • Kendinize özel bir sağlık planı yapın
  • Probleme değil,çözüme odaklanın.Sıkışmışlıktan kurtulmanın yolu yaratıcı çözümler üretebilmek ve bunları uygulamaktır.
  • Her hafta önceliklerinizi sıralayın ve bunların herbiri için ayıracagınız parayı,zamanı,yeri belirleyin.
  • Çevrenizdekileri size benzetmemeye veya onlara benzememeye çalışın.
  • 20:20:20 ilkesini es geçmeyin.20 dakika egzersiz,20 dakika meditasyon,20 dakika okuma hayatınızı baştan aşagı değiştirebilir.
Her güne hayatınızın en güzel günü olacagı umuduyla başlayın diyor.

Hakkaten çogu zaman monoton bir hayat sürüp hayatın bu monotonlugundan sıkılmıyomuyuz?Neden kendimize bir iyilik yapıp hayatımıza bakış açısını değiştirmiyoruz.Hayat çok kısa ve hayat herşeye rağmen yaşamaya değer.Ufakta olsa bazı değişiklikler günün akışını okadar çok değiştirir ve farkında olmadan bizi okadar mutlu ederki bunun farkına vardıgınızda eskisiyle şimdinin farkını göreceksiniz.Şikayet ediyosak bazı şeyleri değiştirmek gerek.Çogu şey bizim elimizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)