27 Ekim 2009

AŞK MI ?

Sevdiğiniz,beraber oldugunuz kişiye veya eşinize karşı büyük bir sevgi mi besliyosunuz yoksa öyle mi zannediyosunuz?

Eşinizle severek mi evlendiniz yoksa görücü usulüyle mi?Görücü usulüyle evlenenler sonra mutlu olabiliyolar mı?

Evlilik aşkı öldürüyo mu sizce?

Bu soruları sizce neden mi yazdım?Bu sorular zaman zaman benim kafamı kurcalıyo.Muhakkak birçok kişinin kafasında bir dönemde olsa bu sorular belirmiştir.

Görücü usulüyle evlenip sonradan sevebilen,mutlu olan  çok insan gördüm.Mutsuz olanlarıda ya da ayrılanları da duyuyoruz,görüyoruz.Ya çocukları için devam ediyolar ya da baba evine dönemiyolar.

Evlilik aşkı öldürüyo gibi laflara inanmıyorum.Belki sıradanlaşıyo olabilir ama öldüğüne inanmıyorum.Yani bir imzamı sizin sevginizi bitiren.Nikah gününe kadar bir sorun yoktu da sonradan mı oluşmaya başladı.Eğer kendinizden ve karşınızdakinden eminseniz,kendinizi hazır hissediyosanız evlilikten sonra fazla bir sorunun olcagına inanmıyorum.Evlilikten sonra tabikide hayatımız farklılaşcak,sorumlulugumuz artcak,bekarkenki gibi olamıcaz eğer öyle olcagını sanıp evleniyosanız büyük bir hayal kırıklıgına tabi uğrarsınız ve başarılı bir ilişki,evlilik olmaz.

Acaba bir boşlukta oldugunuzdan mı partnerinizi sevdiğinizi sanıyosunuz yoksa onun sizi sevmesi hoşunuzamı gidiyo.Bunu anca  kendiniz çözebilirsiniz belki zaman alır ama benden tavsiye partneriniz sizi çok seviyosa bence duygularınızdan bir an önce emin olmaya çalışın çünkü birgün partnerinize bu ilişkiyi istemediğinizi söylediğinizde onu büyük bir hayal kırıklıgına uğratırsınız.