20 Mart 2010

BİLGE ADAM MICROSOFT 2007 EĞİTİM SETİ

Nezamandır bloguma birşeyler yazmıyodum.Birşeylere odaklanmış gidiyodum.Kişisel gelişimime herzaman önem vermeye çalışırım.Kitap okurum,kurslara/seminerlere gitmeye çalışırım.

Nezamandır kupon biriktiriyodum.Bilge adamın microsoft 2007 eğitim setini almak için.En sonunda kuponlar bitti ve dün eğitim setini aldım.Dağıtım yerini bulmka zor oldu.Adres nergis diye geçiyodu ama girne ordu caddesi sokagından çıktı.Birkaç kere telefonla aradıgımda açan olmamıştı.Neyse en sonunda bilgisayar eğitim setini aldım.Diceksiniz hiç bilgisayar bilgin yokmu var ama bilge adamın eğitim setini alıp sonrasında da gireceğim sınav sonucunda sertifikasını almak farklı birşeydi.Eğer yakınlarda yine bilge adamın eğitim seti için kampanya olursa bence kaçırmayın.İçinde word,excel,power point var hem kitap hemde cd'den oluşuyo.Sınava iki defa katılım hakkınız oluyo.Belki benim gibi alanlar çok olmuştur.Hem elinizin altında herzaman kullanabilceğiniz sağlam bir kaynak oluyo.İlerde yakınlarınızda rahatlıkla kullanabilirsiniz.Bilgisayar artık günümüzün vazgeçilmezleri arasında.Kullanmayanımız yok sanırım.İş için olsun veya olmasın aktif olarak bilgisayarı kullanıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)