30 Mayıs 2010

KİTAP ÖNERİSİ

Kaç gündür bloguma giremiyodum.Kendimi eğitimime ve özel işlerime öyle kaptırmışımki bazı şeylere pek fırsat bulamıyodum.Geçen hafta aldıgım bir hediye vardı.Bana göre hediyelerin en değerlisi.Yaptıgımız bir çalışma sonucunda bana kitap hediye edilmişti.

Kitaplar;en değerli hazinelerdir.Bilgi,hayatımızda herzaman ön planda olmalı diye düşünüyorum."AVCUNUZDAKİ KELEBEK" kitabını çok beğendim.Çok faydalı bilgiler yer alıyor ve hiç sıkılmadan okumanızı sağlıyor.Akıcı bir dile sahip.Bu kitapla yeni bilgiler edindiğim gibi kitap okuma konusunda adeta aşka geldim.Okudukça okuyasım var.

Başta bana bu kitabı okumama vesile olan çok değerli hocama Lale Hocama ve kitabın yazarı AHMET ŞERİF İZGÖREN'e çok teşekkür ederim.Yazarın diğer kitaplarınıda alıp zaman içinde okumaya devam edicem.Eminim diğer kitaplarıda böyle güzel ve akıcıdır.Benim gibi kitap okumakta zorluk yaşayan birine kitap okumayı tekrar sevdirdiği için çok teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)