17 Eylül 2012

YENİ ÖĞRETİM YILI

Ben ilkokula giderken hep kaygılanırdım.Ortaokula gelene kadar genelde okulun ilk günü ağladıgımı hatırlıyorum.Özellikle 1.ve 2.sınıfta.İlkokul 1.ve 2.sınıfı okurken başka okullarda okudum.Birinci sınıfı bitirdikten sonra başka bir semte taşınmıştık.Bizim evin yakınındaki okulun  inşaatı devam ettiğinden ikinci sınıfı evimizin aşagısındaki okulda okumuştum.Üçüncü sınıftan itibaren artık okulum bizim evin yakınındaki okul oldugundan artık oraya başlamıştım ve her geçen süre biraz daha okuluma alışıyodum.Öğretmenlerimiz ve arkadaşlarım genelde aynı kişilerdi.Belki birkaçı değişmişti.

Bugün okula başlayacak olan çocuklarımız için büyük gün.Özellikle küçükler için.66 aylıklar geçen hafta okula başladı.Bu 4+4+4 sistemi nasıl olcak bilinmez.Şu ara çok tartışılan konulardan biri.Çocuklarımız 7 yaşında okula başladıgında bile okula alışması zor olabiliyorken 66 aylıkken okula alışmasının zor olması gayet normal tabi.Nasıl bir uygulama olcagını bu öğretim yılından itibaren daha iyi görcez tabiki.Alt yapısı sağlam olan herşey başarılı olur diye düşünüyorum.Umarım bu sistem olumsuz sonuçlara yol açmaz ve şimdi çoğu anne babanın taşıdıgı kaygıları yersiz olur.

Yeni eğitim-öğretim yılının hayırlı olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)