26 Kasım 2012

İŞ VE ZORLUKLARI

Sizce bir işyerinde çalışmanın en büyük zorlugu nedir?

İşin zorlugu mu,işin bir gereği olan müşterilerle ilgilenmek mi ya da işyerinizdeki kişilerle olan ilişkiniz mi?

Size ters gelen şeyleri görmezden gelebiliyormusunuz yoksa sürekli itiraz edebiliyomusunuz ya da iş arkadaşlarınızla,üst yönetimden biriyle ters düşmemek için alttan mı almaya çalışıyosunuz?

Yani çatışıyomusunuz kendinizle veya iş arkadaşlarınızla?Biliyorum çok soru sordum.

Ama iş hayatınının en büyük zorluklarından biri oldugunu düşünüyorum.Bazen yaptıgınız işlerden çok çalıştıgınız kişilerle anlaşamamak,çatışma içinde bulunmak daha zor gelebiliyor.

Bende çalıştıgım sektör itibariyle bunlarla karşılaşıyorum.Eminim böyle sorunlar yaşamayan pek kimse yoktur.Benim herhalde en iyi yapabildiğim şeylerden biri kendime hakim olup olayı büyümesine engel olmaya çalışmam.O yüzden bazen çatışma yönetimi,zor insanlarla baş etme gibi alanlara ilgi duyuyorum.

En zoru herhalde sorunlu kişiler,sorunlarını işe yansıtanlar veya kendini üstün görenler,karşındakini hakir görenler olsa gerek.Böyle durumlarda ne yapmalı bir fikri olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)