27 Ekim 2013

CLINIQUE TÜRKİYE'DEN HEDİYE ZAMANI

Size güzel bir kampanyadan bahsetmek istiyorum.Clinique benim sevdiğim markalardan biri.Bir keresinde bir kozmetik malzemeleri satan yerde tanıtımını yaptıklarında ilk kez denemiştim ve çok memnun kalmıştım.Cildi rahatlatıcı etkisi var ve nemlendirme özelliği çok güzel.Ben o zaman çok etkilenmiştim.Cildimin hassas ve kuru olmasından dolayı her marka ürünü kullanamıyorum.Bazıları yeterli gelmeyebiliyor.Avonun ürünlerini genelde kullansamda bazen farklı ürünler kullanıyorum.Clinique;avondan sonra belkide ilk kullandıgım markaydı.

CLINIQUE ONLINE'dan yapacagınız her 150 tl. ve üzeri siparişlerinize 245 tl.değerindeki hediye seti sizin:

Hediyenin içindekiler:

  • Superdefense Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Krem Spf 25 15 ml
  • All about Eyes Göz Çevresi Bakım Kremi 7 ml.
  • Likit Yüz Temizleme Jeli Karma Cilt 30 ml.
  • Blushing Blush Allık Bashful Blush
  • High Impact Maskara Siyah 4 gr.
  • Long Last Dudak Parlatıcısı Spf 15 Airkiss 2.3 ml.
  • Kozmetik Çantası

Hediye stoklarla sınırlı olup kaçırmamanızı dilerim.İyi alışverişler...

Detaylı bilgi için:www.clinique.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)