7 Kasım 2013

MİZU

Yakın zaman önce ağbim yurtdışına gitti.Orda bazı ürünler daha uygun olabiliyor.Bir parfüm istedim.Burdaki fiyatlarını araştırdım.Ona göre satın almasını söyledim.Fakat hayal kırıklıgına uğradım.Çünkü ağbim orda sordugu yerlerde o parfümün  daha uygun olmadıgını söyledi.

Ama internette o arada siteler arasında gezinirken yeni bir site bulduk.Adı:MİZU

internet adresi: http://www.mizu.com/

İstediğimiz parfümün adı:Ralph Lauran idi.


Ve bu sitede daha uygun fiyata bulduk.%100 ürün garantisi veriyorlar.Sizinde böyle kullandıgınız ama daha uyguna almak istediğiniz ürünler varsa siteyi tavsiye ederim.Site giyim,parfüm,takı,saat,kişisel bakım,makyaj,iç giyim,çanta,ayakkabı,markalar sözkonusu.

Dünyanın e-ticaret devlerinden AMAZON.COM'un ortaklıgının bulundugu,ÇİÇEKSEPETİ.COM'unda bulundugu BRIGHT E-VENTURES CORPORATION'un markasıdır.

İncelemenizi isterim.İyi alışverişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)