27 Ocak 2015

İŞ ARAMA SİTESİ

Tekrardan merhaba;sizde benim gibi bir iş arayanlardansanız size önereceğim bir iş arama sitesi önericem.Çogumuz belli sitelere giriş yapıp iş fırsatlarını kolluyoruz.

Diğerlerinden farklı bir site.Adı:Cvyolla.com diye bir site var.Ücretsiz kariyer eğitimleri de mevcut.

Belki bazılarınız bu siteyi biliyordur.Cvyolla.com'un diğerlerinden farklı olarak 3 farklı özelliği var.
1- Şirketlere toplu halde başvuru yapabiliyor. Tek tek başvurmak durumunda kalmıyor.
2- Uzun uzun CV formunu doldurma zorunluğu yok. Hazır, yaratıcı ve özgün CV'lerini (Word, PDF, Excel vb. bir formatta) hemen yükleyebiliyor.
3- CV, İnsan Kaynakları yetkilisinin e-posta adresine gönderiliyor. İK yetkilisi gün içinde gelen CV'leri daha hızlı inceleyip daha hızlı irtibata geçebiliyor.

Ben geçen haftalarda birçok firmaya başvuruda bulundum ve hemen beni aramaya başladılar.

http://www.cvyolla.com/is-ara.php 

facebook sayfasındanda takip edebilirsiniz.
https://www.facebook.com/cvyollacom?ref=ts&fref=ts

Yardımı olması dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)