1 Ağustos 2015

KİTAP ÖNERİSİ

Ben kitap almayı düşündüğüm zamanlarda genelde D&R'a giderim.

D&R da genelde istediğim kitapları uygun fiyatlara bulabiliyorum.Sizde D&R'a sık uğrayanlardan biriyseniz genelde promosyon kitaplara denk gelmişsinizdir.Birkaç gün önce tekrardan uğradıgımda D&R da 5 TL.ye kitaplar gördüm ve aldığım kitaplardan biri de:

"MELİH ESEN CENGİZ'İN TERK EDİLMİŞ MANALAR CENNETİ"


"Yıl 1923,İstanbul,müttefik kuvvetler ordularının işgali altında.Anadolu'yu düşmandan tamamen temizlemiş olan inançlı ve dev bir ordu Marmara'nın karşı kıyısında tüfek çatmış,Lozan müzakerelerinin sonucunu bekliyor.İstanbul ahalisi tedirgin,işgalciler gergin.Aşk imkansız gibi görünüyor.İşte bu hikaye savaşın gölgesinde filizlenen imkansız bir aşkın hikayesidir."

Okuyunca kitap ile ilgili fikirlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Sizinde yolunuz D&R'a düşerse bu kitap gibi  5 TL. ve 10 TL.ye uygun kitaplar bulabilirsiniz.İyi okumalar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)