4 Nisan 2016

ACCESS BARS

Daha önce Access Bars'ı duydunuz mu bilmiyorum.Ben daha yeni öğrendim.Bir tanıdığım vasıtasıyla hafta sonu Access Bars ile tanıştım.İnternette araştırmaya başladım.Hemen araştırmaya başladım.

Bilinçaltı temizliği diye de açıklanabilir.Kısaca öğrendiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

0-7 yaş arasındaki tüm yaşadıklarımız duygu,düşünce ve hisler olarak başımız üzerinde bulunan 32 snaps noktasında enerji olarak depolanır.
Daha sonrasında depolanmış bu enerji aldığımız kararları,seçimlerimizi kısacası tüm yaşantımızı etkiler.
Partner ilişkilerimiz,parasal durumlarımız hatta sağlığımız bile depolanmış bu enerjilerin pusulasında gelişir.

Neden ACCESS BARS?
  • Stresi azaltmak,zihinsel gevezeliği temizlemek
  • Bedenimize daha fazla rahatlık,neşe hediye etmek
  • Çok daha fazla alıp kabul etmek,biraz daha iş yapmak
  • Daha iyi uyumak,tazelenmiş olarak uyanmak ve enerji dolu olmak
  • ADD ve ADHD için(dikkat eksikliği,hiperaktivite bozukluğu)
  • Çocuklar için sınavlardan önce,hamile bayanlar için,derin gevşeme için
  • Bizi kilitli tutan fiziksel,duygusal,zihinsel ve enerjetik blokajları yok etmek için ve daha fazlası için...
Yani hepimiz için birçok faydası var ve hayatımıza kolaylık sağlıyor.Hepimiz gün içersinde birçok iş ile ilgileniyor ve stresle baş etmeye çalışıyoruz.Bedensel ve zihinsel olarak yoruluyoruz.Daha az yorulmak ve stressiz veya daha az strese maruz kalmak için neden olmasın?

Access Bars ile ilgili eğitimleri araştırmaya devam etmeyi düşünüyorum.1.5 seanslardan oluşuyormuş.Faydasını göreceğimizi düşünüyorum.

Eğer sizlerde bu konuda bilgi sahibi iseniz bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.

İyi haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)