16 Eylül 2016

AVON LIFE PARFÜM SERİSİ

Sizlere Avon'un yeni satışa sunulmaya başlanan bir parfümünden bahsetmek istiyorum.

Paris'in ilk Japon modacısı olan Kenzo Takada ile Avon'un işbirliği sonucunda AVON LIFE Bayan ve Erkek parfümleri  Avon Kampanya 11 kataloğu ile satışa sunuluyor.

Gün boyu kalıcı,cezbedici,canlandırıcı parfüm serisi ile karşımızda.



AVON LIFE EDT/ERKEK:Karabiber,menekşe yaprakları,sedir ağacının canlı-ferahlatıcı etkisi gün boyu sizlerle

AVON LIFE EDP/KADIN:Nilüfer,menekşe ve süsen çiçeğinin hoş birleşimi gün boyu sizlerle.

Ayrıca Kampanya 11 kataloğunda satışa çıkacak olan bu yeni parfümümüzü alana yanında Avon Life Koleksiyonunun diğer ürünleri ekstra indirimli olarak satışa sunulacak.



Avon Life Koleksiyonunda Avon Life Bayan Saati(24.95 TL.),
Avon Life Erkek Saati(22.95 TL.)
Avon Life Şal(7.95 TL.)
Avon Life Erkek Cüzdanı(12.95 TL.),Avon Life Parfümlü Vücut Spreyi-Vücut Losyonu(5.50 TL.),
Avon Life Sprey Deodorant-Saç ve Vücut Şampuanı(Erkekler için-5.50 TL.) yer almaktadır.

Ben avon temsilcisi olarak kampanya 10 da örnek ürün olarak bu parfümleri yakından görme imkanım oldu.Ben gerçekten yeni satışa sunulacak olan avon life bayan ve erkek parfümünü gerçekten çok beğendim.Sizlerinde beğeneceğinizi düşünüyorum.

Kampanyamız 16 Eylül ile 14 Ekim arasında indirimde olacak.
Fırsatlardan yararlanmak ve bilgi almak için bana blogumdan veya mail adresimden  ulaşabilirsiniz.

İletişim için mail adresim:aydosluoz@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)