17 Eylül 2016

MESLEK FABRİKASI

Merhabalar;

Sizlere faydalı olabileceğini düşündüğüm bir uygulamadan bahsetmek istiyorum.İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Projeler Daire Başkanlığı Meslek Fabrikası Şube Müdürlüğünün Düzenlediği Meslek Edindirme Eğitimleri Bulunmakta.

Ekonominin kalkınması,nitelikli iş gücünün artması,rekabet gücünün ve istihdamın artırılmasına yönelik eğitimler düzenlenmektedir.Bu eğitimler ücretsiz olarak verilmekte.

Seçilen branşlara göre uygulamalı çalışmalar yapılmakta.Eğitimler mesleki ve beceriyi geliştirmeye yönelik ücretsiz olarak verilmektedir.

Yıl içinde ve yıl sonunda yapılan sınavlarda başarılı olunduğu taktirde Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika verilmekte.

İzmir Büyükşehir Belediyesi Meslek Fabrikası Eğitimleri;Ege Üniversitesi,Dokuz Eylül Üniversitesi,Makine Mühendisleri Odası,Ziraat Mühendisleri Odası,İşkur,Halk Eğitim Merkezleri ve Meslek Liseleri İşbirliği ile açılıyor.

Kişisel Gelişim Eğitimleri;İşaret Dili,Diksiyon,İş-Sosyal Hayatta İletişim,Mülakat Teknikleri
Yabancı Dil-İngilizce A1-A2
Turizm Kursları;Ön Büro,Kat Hizmetleri,Servis Elemanı,Ev Pansiyonculuğu
Sağlık Hizmetleri;Hasta Kabul İşlemleri,İlk Yardım,Yaşlı Bakım Refakatçisi
Grafik Tasarım Kursları
Giyim Üretim Teknolojisi;Artistik Çizim Üst Giysileri,Çeyiz Ürünleri Hazırlama,Şapka Dikimi,Giysi Kalıp Hazırlama
Gösteri Sanatları;Uygulamalı Tiyatro,Sahne Makyajı
Yiyecek İçecek Hizmetleri;Pastacılık,Aşçılık,Yaş Pasta Yapımı,Turşu Yapımı,Reçel Yapımı
İnşaat Alanında;Boyacı,Sıvacı,Elektrik,Tesisat ve Pano Montör'ü,Alçı Plaka Asma Tavan,Alçı Plaka Bölme Duvar
Mesleki Teknik Kurslar;Dokuma,Hidrolik,Marangoz,İş Güvenliği İşçi Sağlığı Gibi Kurslar açılacak

Ben kozmetik ürünleri ile ilgilendiğimden cilt bakımı-makyaj ile ilgili eğitime ön kaydımı yaptırdım.

Kayıt için:Nüfus Fotokopisi,Öğrenim Belgesi gerekmekte.

Daha detaylı bilgi için:
www.ibbmeslekfabrikasi.com adresinden ve 232 293 45 45 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.

FAYDALI OLMASI DİLEĞİYLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)