3 Şubat 2016

Saç Düzleştirici

Merhabalar;elimde hiç kullanılmamış orjinal ambalajında bir saç düzleştirici var.Elimde fazla olduğundan satmaya karar verdim.



Modeli:Arçelik saç düzleştirici k-5127.Kendinize veya yakınınıza saç düzleştirici almak istiyorsanız normal fiyatından daha uygun fiyata satıyorum.

Ürünün özellikleri:

30 dakika kullanılmadığında Standby durumuna geçme ve 45 dakika kullanılmadığında otomatik kapanma özelliği ile emniyetli kullanım.
Seramik kaplama 44*90 mm geniş yüzey.
3 metre uzunluğunda kablosu ile rahat kullanım imkanı.
Gerilim 230-240 V-50 Hz.Güç 65 W
90 saniyede 190 dereceye kadar ısınma özelliği
Isıyı gösteren dijital ekran
İstediğiniz ısıyı ayarlayabilme olanağı

İzmir içi kişilerle iletişimde bulunmak tercih sebebimdir.İzmir dışından talep gelirse kargo bedeli alıcıya ait olmak üzere gönderi yapabilirim.Satış fiyatı 85 tl.dir.
mail:oaydoslu@gmail.com

13 yorum:

  1. Merhaba;hayır elimde şu anda.

    YanıtlaSil
  2. merhaba;

    ben ürünü istiyorum mail attım ama dönmediniz. bana ulaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. kusura bakmayın yeni gördüm mailinizi.sizi en kısa zamanda arıcam

    YanıtlaSil
  4. Bu model düzleştirici duruyor mu elinizde heryerde arıyorum mailde attım size en yakın zamanda bilgi verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. Malesef elimde yok artık ama eğer düşünürseniz yine arçeliğin k 5132 modeli var.

    YanıtlaSil
  6. ay iyiki almışım yoksa gidecekmiş :) çok memnunum teşekkürler özlem..

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim zuhal güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Sen satmayı düşünüyormusun zuhal 😊

    YanıtlaSil
  10. Zuhallll hanım peki siz satmayı düşünüyormusunuz 😊

    YanıtlaSil
  11. urun satildimi acaba almak istityrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün satıldı.Elimde başka markanın saç düzleştiricisi var.Birisi Fakir Saç Düzleştiricisi,diğeri Goldmaster Saç Şekillendirme Seti.İkisini de sayfam da bulabilirsiniz.

      Sil

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)