11 Ağustos 2011

ÖZLÜ SÖZLER

Uzun süredir yazılarıma ara verdiğimin farkındayım.Bu aranın belli sebepleri var tabiki.Bir süre bloglara erişememe,bir süre kendi işlerim vs.derken tekrar burdayım.Bu hafta beğendiğim bazı güzel sözleri sizlerle paylaşmak istedim.Bunlardan birkaçı.Umarım beğenirsiniz... 
  • "Mürekkebine göre barındırırım insanları,herkes kendi yazısını kendi yazar hayatıma.Gülüşler   geçer üzerinden yazıların,sahtelikler yıpratır...Ucuzsa mürekkebi;yazan siler kendini,herkes kendi yazısını yıpratır aslında.Ben silmem kimseyi,içten yazılmamış her yazı zamanla uçup gider..."    
  • Hala açlıktan ölenler varsa dünyada,Aslında ölen insanlar değil; insanlıktır.*R. Sharma 
  • "Bana KEŞKE dedirten hayat: geleceğe dair BELKIDE dedirtti. Ve şimdi de ben bunların hepsine dayanarak NEYSE diyorum..."
  • Öğrendim ki, sadece iki şey terk etmezmiş insanı.Biri yanındaki ana, diğeri kalbindeki yara!*Ataol Behramoğlu

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)