2 Eylül 2013

SPA,HAMAM,SAUNA

Merhabalar;size birkaç ay önce gittiğim bir yeri önermek istiyorum.Özellikle iyi bir spa merkezini uzun zamandır araştırıyordum.Hem iyi hizmeti olsun,hem uygun fiyatlı olsun ve aynı zamanda oturdugum yere yakın olsun diye.

SİESTA SPA CENTER;bunlardan biri.

Öncelikle hamamından yararlandım.Size özel bir dolap veriyorlar.Eşyalarınızı koyuyorsunuz ve anahtarı sizde kalıyor.Hamam öncesi sizi buhar banyosuna ve sauanasına belli bir süre girmenizi istiyorlar.Daha sonra da hamam bölümüne geçip güzelce keseleyip saçınıza kadar yıkıyorlar.Şu an benim fiyat vermem doğru olmaz ama bence uygundu fiyatı.Grup indirimi de uyguladıklarını söylemişlerdi.Belli aralıkla yaptırmak gerekiyor bence.Fiyatı ne olursa olsun yılda birkaç kez yaptırıp rahatlamak paha biçilemez.Sadece bayanlara özel bir hizmet sunuluyor hatırladıgım kadarıyla.

Bir süre sonra spa'sından da yararlandım.Yanlış hatırlamıyosam bir saat kadar aromatik yağlarla masajınız yapılıyor ve kendinizi inanılmaz rahatlamış hissediyorsunuz.Ve uzmanı olan kişi masajınızı yapıyor.Randevuyla çalışıyorlar.

Mekanın ağda,selülit tedavisi gibi hizmetleride bulunuyor.Mekan temiz.Duş alanları giyinme yeri mevcut.Tavsiye ederim.

Yeri İstanbul Ataşehir,Mozaik Çarşıda bulunuyor.

İnternet adresi:
http://www.siestaspa.com.tr

Adresi:
T14 Mozaik Çarşı No.50 Ataşehir/İSTANBUL

Telefon: (0216) 455 08 35-455 09-40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)