8 Kasım 2013

BENİM DÜNYAM

Merhabalar;sizlere bu sefer bir filmden bahsetcem.Geçenlerde vizyona yeni giren bir filmden bahsetmek istiyorum.

ADI:BENİM DÜNYAM

OYUNCULAR:
BEREN SAAT,UĞUR YÜCEL,AYÇA BİNGÖL,TURGAY KANTÜRK,HAZAR ERGÜÇLÜ,MELİS MUTLUÇ,YASEMİN CONKA,ERDAL KÜÇÜKKÖMÜRCÜ

25 EKİM de oyuncusuyla buluştu.Görmeyen,duymayan küçük bir kızın hayat hikayesi.Karanlıktaki küçük kızın yaşamının nasıl değiştiği,nerdeyse ailesi tarafından evden uzaklaştırılıp belkide tımarhaneye gitcek olan küçük kızın hocasının büyük emekleriyle zorlu yaşamını anlatıyor.Yemek yeme tarzının değişmesi,harfleri tanımıyor iken tanıması ve çok istediği okulu bitirip diplomasını alarak imkansız diye birşeyin olmadıgını anlatıyor.

Bence çok güzel,duygusal bir film.Çıkarken ağlamaktan kendinizi alamıcagınızı düşünüyorum.Bizimle birlikte filmi izleyenler en azından hıçkırıklarına hakim olamadı.Özellikle Beren Saat ve Beren Saatin küçüklüğünü canlandıran Melis Mutluç rolleri gereği çok iyi performans çıkardıklarını düşünüyorum.Umarım filmi izleme şansına sahip olursunuz.Şimdiden iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)