7 Ocak 2015

Yavru Kediler

Merhaba;bu resmini koydugum kedicikler bir arkadaşımın oturdugu apartmanın kömürlük katında kalıyor.Arkadaşım bir iki gün önce söyledi ve rica etti,sokaga atılmalarındansa sahiplendirelim dedik.Bir iki aylıklar.Yavru olduklarından ve havaların soguk olmasından dolayı şimdilik orda kalıyorlar.Fakat malum orada çok uzun süre kalamazlar. Arkadaşım ve ben onların sokaga atılması taraftarı değiliz fakat rahatsız olan apartman sakinleri var.Süreleri kısıtlı.Cinsiyetlerini bilmiyorum.Yaklaşınca kaçıyorlar.Resimlerini de zor çektim.Oturdugumuz semt İzmir Evka-2 de.Ulaşım sorunu olmayan ve kedilere ömür boyu bakacak birilerini arıyoruz.Eğer yavru kedi alıp bakmak isteyen kişiler var ise buradan bana ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)