1 Ağustos 2015

AVON

Ben yıllardır avon ile ilgilenen biriyim.Avon temsilcisiyim.Hem avon ürünlerin satışını yapıp hem de avon ürünlerini beğenerek kullanan biriyim.Bir dönem takım öncülüğü de yaptım.

Eğer avon ürünlerini kullanmayanlarınız varsa size banyo köpüğünü önermek istiyorum.Banyo köpüğü yerine genelde duş jeli tercih edenler var biliyorum.Ama banyo köpüklerini duş jeli olarakta kullanabilirsiniz.



Banyo köpüklerinden özel olarak bahsetmemin nedeni ise bu ayki kampanya 9 katologunda özel bir promosyonda oldugundan.Normalde 1 lt.fiyatı 20 tl.fakat bu kampanya 8.95 tl.İndirimler 21 Ağustosa kadar geçerli.Eğer kullananalarınız varsa veya denemek isteyenleriniz olursa bu fırsatı kaçırmamanızı isterim.Eğer izmir ve çevresinde oturuyorsanız  size rahatlıkla ulaştırabilirim.Başka şehirlerde oturuyorsanız ise size yardımcı olmaya çalışırım.

Beyaz zambak,lavanta,mango,beyaz çay&yasemin, orkide&ahududu kokulu,nar&şakayık kokulu çeşitleri var.Beyaz zambak ve lavanta kokulu olanları benim çevremdekiler daha çok tercih ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)