18 Mart 2016

AVON SOLUTIONS TERMAL JEL

Eğer selülit probleminiz varsa,ne kullanırsanız kullanın faydasını göremiyorsanız,yeni ürün arayışındaysanız ve de yaz geliyor nasıl denize gidicem diye endişeleniyorsunuz size faydasını fazlasıyla göreceğiniz bir ürün tavsiye etmek istiyorum.

AVON SOLUTIONS ADVANCED SELÜLITLI BÖLGELER İÇİN TERMAL BAKIM JELI

Bu ürün avonun satışa yeni çıkardığı bir ürün.Kampanya 4'te satışa sunuldu.Kampanya daha yeni başladı.Fiyatı 37 TL.yerine 19.50  TL.

En ısrarcı selülitin görünümünü bile azaltır.Günde 2 kez kalça,bacak, basen bölgesine sürün ve tamamen emilinceye kadar masaj yapın.Düzenli kullanım şart.Yoksa faydasını çok göremezsiniz. Isınan jeldir.Selülit çözümün tek üründe.Faydasını göreceğinize eminim.

Eğer sipariş verip denemek isterseniz bana ulaşabilirsiniz.Yardımcı olmaya çalışırım.

Kargo ücreti alıcıya aittir.3 tane alımınıza kargo ücretsizdir.

İletişim için mail adresim:oaydoslu@gmail.com

2 yorum:

  1. Ben kullanmak istiyorum ama nasıl bir üründür yam etkisi var mı kullananlar memnun mu

    YanıtlaSil
  2. Avon Solutions selülitli bölgeler için termal bakım jeli 4.kampanyada 18 martta satışa sunulan yeni bir ürün.Alanlar yeni kullanmaya başladılar ve etkilerini görmeye başladılar.En ısrarcı selülitin görünümünü bile azaltıyor.Düzenli kullanım şart.Günde 2 kez kullanılmalı.Bende daha önce Avonun selülit kremini kullanan biri olarak tavsiye ederim.Ben hiçbir yan etkisini görmedim,kullananlardan da duymadım.Faydasını göreceğiniz bir ürün.Denemenizi öneririm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)