13 Mayıs 2016

KERATİN

Keratin nelerde bulunur hiç merak ettiğiniz oldu mu?

Keratin cildimizde,tırnaklarımızda,saçlarımız da bulunur.Vücudumuzda keratin eksikliği olduğunda saçlarımız incelir,tırnaklarımız incelir ve kırılgan hale gelir.Saçlarımız dökülmeye başlar,kurur ve kuruyan saçda daha kolay kırılır.Peki böyle durumda ne yapmalı?

Böyle durumlarda keratin bakım devreye girer.Böyle durumlarda keratin arındırıcı şampuan kullanmalı.Sülfatsız arındırıcı keratin bakım şampuanı kullanmaya çalışın derim.

Keratinli şampuanlar fön,boya gibi çok fazla işlem görmüş saçlar için uygundur.
Keratinli bazı şampuan markaları:

  • GLISS ULTIMATE REPAIR KERATİN ŞAMPUAN
  • LOREAL EXPERT PRO KERATİN ŞAMPUANI
  • WELLA SP LUXE OIL KERATİN ŞAMPUAN
  • REDIST KERATİN-ARGAN SAÇ BAKIM ŞAMPUANI
  • SYOSS KERATİN BAKIM ŞAMPUANI
  • TRUE KERATİN SULFATSIZ ŞAMPUAN 
Ben SYOSS'UN keratin şampuanı indirimdeyken alıp denemiştim ve çok memnun kaldım.Fiyat olarakta diğerlerine göre daha uygun olduğunu düşünüyorum.

Keratin içeren saç şekillendirici ürünlerde bulunmaktadır.Keratin içeren yağlar,saç spreyleri,saç şekillendiricileri mevcut.Bunlardan biri Taft'ın keratin içeren saç spreyi,Remington keratin plakalı saç düzleştiricisi,Rowenta keratin plakalı saç düzleştiricisi mevcut.

Bir de belli aralıklarla saçlarımızı kestirmek gerekiyor.

Tırnaklarınız içinse gliserin,kalsiyum ve e vitamini içeren el,tırnak,katikül giderici el kremlerini tercih etmeye çalışın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)