17 Kasım 2009

DORE KOZMETİK,EV GEREÇLERİ

Dore ile ilgili daha öncede birşeyler yazmıştım.Dore,ülker markasının yıldız holding iştiraki.Son zamanlarda bayagı yaygınlaşmaya başladım.Bir markanın hiç bukadar hızlı yayıldıgını görmedim.Ürünleri nasıl bilmiyorum,denemedim şimdilik te pek denemeyi düşünmüyorum.

Çevremde çok avoncu oldugu için onların vasıtasıyla duyuyorum.Avonculardan doreye geçiş yapanlar var.Satışını yapmak için doreye üye oluyolar.Büyük bir ilgi varki doreye yöneliyolar.Bugün doreyle ilgilenen arkadaşımla görüştüm.Kendisi avondaki takım öncüleri gibi dorede kayıtlar yapıyo,siparişlerini veriyo yani onlarla ilgileniyo.Kendisi derece almış o yüzden derece alanlara çamaşır makinesi,yarım altın gibi ürünler veriyolarmış.Beni de kaydetmek istedi ama benim başka planlarım oldugundan ilgilenmek istemiyorum.

Mng kargoyla çalışıyolar.Siparişler mng kargoyla geliyor.Yanlış hatırlamıyosam katologları 2 ay sürüyomuş.Eğer izmirde oturup doreye üye olmak isteyen arkadaşlar olursa bana haber verirse ben arkadaşıma haber vericem.Sizinle ilgilenir.

1 yorum:

  1. Merhabalar Ben ANTALYA'dan Banu, ben de dore ailesine katılalı 2 ay kadar oluyor.Diyebilirim ki bu işle hem para kazanıyorum hem de insanları mutlu ediyorum nasıl mı?çünkü ürünler her eve lazım olanlardan mutlaka herkes aradığı ihtiyaç duyduğu birşey bulabilir. Ben Antalya 'da gurup liderliği yapıyorum.İlgilenen arkadaşlar var ise bana ulaşsın,yardımcı olayım.
    banukarayakuplu07@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)