18 Ocak 2010

GÜZELLİK VE BAKIM İÇİN BİR KAŞIK ZEYTİNYAĞI YETER



Çogumuzda hazımsızlık,tansiyon,romaztimal gibi rahatsızlıklar vardır.Şimdi size basit bir çözüm önerisinde bulunuyorum.Tabi benim için de...

1 kaşık zeytinyağı ile kabızlık,hazımsızlık,yüksek tansiyon,ağrı,romatizma,oruç tutanlara o kadar iyi geliyorki.

Sabahları aç karnına 1-2 kaşık zeytinyağı içmek kabızlığa iyi geliyor.Benim gibi kabızlık çekenler için ideal olsa gerek.Sahurda bir çorba kaşığı zeytinyağı içmek safra kesesi ve bağırsakları rahatlatıyormuş.Ben yeni öğrendim.Oruç tutanlar için faydalı olacağını düşünüyorum.

Birde bakım için zeytin yağından bahsedelim.
Beyaz dişler için dişlerinizi zeytinyağıyla çalkalayın.Sızma zeytinyağı ve avokado hamuru kuru ciltler için idealdir.Kırışıklıklara karşı haftada iki kez gece yatmadan önce zeytinyağı ile limonu karıştırıp uygulayın.İnanın iyi gelecektir.Cildi nemlendirmek için kalın tuzla karıştırılmış zeytin yağını yüzünüze masaj yaparak uygulayın ve sonrasında sıcak suyla durulayın.
Doğal bronzluk içinde saf zeytin yağını vücudunuza ve yüzünüze uygulayın.Ne çok severiz bronzlaşmayı öyle değil mi?Kırılan tırnaklara akşamları 5-10 dakika zeytinyağı uygulayın.Nasır sorununuz var ise sarımsak ile zeytin yağından elde edeceğiniz karışımı nasırın üzerine sürün.Nasıl basit çözümler değil mi?Her eve genelde zeytinyağı giriyor.Kendi bakımımız içinde neden kullanmayalım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)