17 Ocak 2010

PUDRA




                                                    
                                                                                                                                                                    

Geçenlerde kendime yeni bir pudra almaya karar verdim ve paraya da kıymaya hazırdım.Tekin acar'a gittim.Resmini gördüğünüz pudrayı aldım.Fiyatı 21 tl.Süngeri var.Artık çogu pudra,fondötenin belki aynası
var ama aynasının olması herzaman avantaj tabiki.Gittiğiniz her ortamda ayna ihtiyacınız oldugunda rahatlıkla kullanabilirsiniz.İçinde süngerinin olması pudrayı kullanmak için yanınızda özel olarak pudra fırçası veya süngeri taşımanız gerekmiyor.Tenime uygun bir renk aldım tabikide ne bir ton açıgı ne de bir ton koyusu çünkü renk farklılıkları sizi daha güzel göstermekten çok daha farklı görünmenizi sağlar.Cildinizin solgun gözükmesine, mumya gibi görünmenize neden olur.Pudrayı kendime daha dün uyguladım hatta bloguma eklemek için pudra sürmeden önceki halimi ve pudra sürdükten sonraki halimi çektim.Ama kendi kendimi çekmeye çalıştıgımdan kaşım gözüm kaymış gibi geldi.O yüzden ekleyemedim.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)