27 Eylül 2014

INGİLTERE

Hayalimde hep yurtdışına gitmek vardı.Özellikle de İngiltereye gitmek.Özel bir sebebi yok ama hep ilgimi çekerdi İngiltere.Yurtdışına gitmek özelliklede Ingiltere ve Amerikaya gitmek zordur.Çünkü en zor vize alınan yer neresi diye sorarsanız Ingiltere ve Amerikadır.

Neredeyse 1 yıl önceye kadar çalışıyordum.Çalıştıgım şartlarda yurtdışına gitmem zordu.Sonra kendime bir hedef koydum.İşten ayrıldım,yabancı dil kursuna gittim.Eylül başında da vize başvurusunda bulundum.Bayagı bir evrak hazırladık.Yaş,bir süredir işsiz olmam vs.gibi nedenlerden dolayı bir ümitsizlik vardı içimde.Heyecanlı bekleyiş başladı.Olcak mı olmıcak mı derken iki gün önce öğrendim ki onaylanmış.Hemen bilet arayışına girip bugün biletimi de aldım ve kısmetse bir hafta sonra İngiltereye uçuyor olacagım.Yani bayramı orda geçircem ama bir yandan da onların noel kutlamalarını kısada olsa görcem.O yüzden seviniyorum çünkü onların noellerini çok merak ediyordum.İki hafta nasıl kutlanır noel diye düşünürken en azından hazırlıklarını görüp o havayı tatmış olcam.Çok heyecanlıyım.Bir yandan da tedirginlik.Giden pek gelmek istemiyormuş ya da Türkiyeye çok memnun dönüyorlarmış.Bakalım benim nasıl geçicek.Tabi vizenin onaylanışıyla gitceğim tarih arasındaki süre kısa süre olunca bilet fiyatları biraz pahalıya geliyor ama benim başka pek şansım yoktu.Şimdiden size tavsiyem eğer sizinde kafanızda yurtdışına gitmek varsa gitmeyi düşündüğünüz tarihten epey bir önce vize başvurusu yapın ondan sonra gitceğiniz tarihle vizenin çıkış tarihi arasında uzun süre olunca uygun fiyatlara bilet bulmanız daha kolay olacaktır.

Onların geleneklerini görmeli,farklı kültürleri tanımalı.Çünkü bu insanın ufkunu genişletiyor ve hayata bakışını değiştiriyor.Her insan bir yaşam,her kültür farklı bir deneyim oldugunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)