20 Ekim 2009

AYAKKABI MODASI

Siz yurtdışında hangi şehre gitmek isterdiniz bilmiyorum ama benim en çok görmek istediğim yerler; paris,venedik,ingiltere,barcelona...çok şeymi istiyorum :)) umarım birgün bu hayalim gerçek olur.değişik yerler,kültürler görmek çok güzel bir duygu

Bunun ayakkabıyla ne alakası var derseniz.paris biliyosunuz her konuda bir trend oldu.aşk şehri ve alışveriş merkezi haline geldi.

Bu yılda tabiki topuklu ayakkabılar gözde.nekadar her yıl yeni modeller çıksada bazen eskiye özlem oluyor.geçmişte olan modeller tekrardan ortaya çıkabiliyor ve talep yine çok fazla olabiliyor.bilekli botlarda oldugu gibi yine bayagı rabet oldugunu görüyoruz.kauçuk tabanlarada ekonomik ve şık oluşundan dolayı sık rastlıyabiliyoruz.bu modellerin her tür çeşidini flo mağzalarında bulabiliyoruz.ben geçen yaz flodan 1 alana 1 bedava promosyonundan yararlanmıştım.yanlış hatırlamıyosam 60 lira vermiştim aldıgım iki çok şık ayakkabıya.Biri beyaz renkli topuklu şeritler halinde ve bağlamalı diğeride altın sarısı gibi füme ranki çok değişik bir tarzı olan yine topuklu bir ayakkabıydı.istanbula gittiğimde almıştım.

Öğrendiğim kadarıyla floda konfor serisi var ve bu serideki ayakkabılar ayak ağrılarını bile önlüyomuş.çabuk yorulan veya gün içinde çok koşturanlar için ideal bir seri oldugunu düşünüyorum.fiyatı biraz tuzlu gelsede bence ayak saglıgı ve rahatlık için değer diye düşünüyorum.hem kaliteli ayakkabı almış oluyosunuz hem de rahat ediyosunuz.

Püsküllü ayakkabı ve botlarda floda olan modellerden.genç ve rahat bir tarzı olanların rahatlıkla kullanabilcekleri bir seri.

Ayakkabı ve çizmelerde dökümlü havası olan modellerede çok sık rastlıyoruz.bence çok şık ve herzaman kullanabilen,modası geçmeyen modeller.

Flo mağzaları heryerde var.İstanbulda capitole gittiğimde görmüştüm.izmirde bildiğim kadarıyla bornova forumda var.Ama siz siz olun çok topuklu ayakkabı giymekten kaçının.çünkü varislere yol açabiliyolar,çabuk yorulursunuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)