25 Ekim 2009

KİŞİSEL GELİŞİM 2

Sizde benim gibi iş arıyorsanız,eğer işinizden memnun değil ve alternatif iş arıyorsanız,sürekli hergün kariyer net,yenibiriş,secret cv gibi iş ilanı veren sitelere giriyorsanız, çeşitli arternatifler düşünüyorsanız benden size bir öneri daha.

Kariyer nete giriyorsanız muhakkak görmüşünüzdür ama yinede söyliyim.Habertürk gazetesi kariyer netle beraber ht kariyer diye bir ek gazete çıkarıyolar.Her pazar ve iş ilanları burda da var.Hangi firmalar nerede ilan vermiş inceleyebiliyosunuz.Ayrıca iş hayatıyla ilgili bazı paylaşımlarda mevcut.Fiyatı 1 tl.Ben genelde haber türk gazetesini beğenirdim.Bugün özellikle hem hürriyet ik,hemde habertürk kariyer için 2 farklı gazete aldım ve bana uygun bir iki tane de olsa ilana başvurdum.Umarım olumlu sonuçlanır.

Fikirleri,yazıları her ikisinin de çok güzel bence.Umarım sizede faydası olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)