6 Ekim 2013

YABANCI DİL EĞİTİMİ

Bir süredir yabancı dil eğitimi araştırıyorum.Birçok yerle görüştüm ama görüştükçe başım döndü.En iyisi,en güzeli olsun diye geziyoruz.Sonuçta belli bir emek harcıyorsunuz ve ödediğiniz parayada deysin istiyosunuz.Gezdiklerime göre yorum yaparsam hepsinin kendine göre avantajı var.Kimisinde online eğitim,skype var.Çogunda  telafi dersi var.Ama sonuçta  iş sizde bitiyor.

Ama biz aynı zamanda yurtdışıyla bağlantısı olan bir yer istiyoruz.Yurt dışı bağlantısı derken eğitim sonunda belli bir seviyeye geldikten sonra yurt dışına gitmek istiyoruz.O konuda bize yardımcı olacak veya bizi ilgili kurumlara yönlendirebilcek bir yer.

Yabancı dil biliyosunuz bir süre sonra kullanılmadıktan sonra unutuluyor.Ben ise pratiğe dökmek istiyorum.Toel,Obem,British Culture,British Town,Ingılız Kultur,Bank Street Instıtue,American Culture,American Life,English Time vs.

Genelde hepsinde bir kampanya var.Kampanya ve fiyatı kadar size ne kadar faydası olcagıda önemli bence.

Şimdilik aklımız Obem ile British Culture yatmış gibi.Bir de Toel'e.Daha önce yabancı dil kursuna gitmiş olupta kurs önerebilcek birileri olursa çok sevinirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)