9 Eylül 2016

GRATİS VE BAYRAM İNDİRİMİ

Merhabalar bayram yaklaşırken her zamanki gibi  GRATİS tüm kozmetik ürünlerinde %40 indirimi + %10 kart indirimi uygulamış.

Geçenlerde saç boyası,şampuan gibi ürünler indirimde iken gratisten almıştım.Tekrardan saç boyası,aseton,şampuan gibi ürünleri almayı düşünürken bu indirimlerin başlaması benim için çok iyi oldu.İndirimde iken her zaman kullandığım ürünleri alıp stoklamak çok iyi oluyor.Biliyorum ki benim gibi gratisten alışveriş yapmayı sevenler bu habere çok sevinecek.

Sleek(Ingiltereden ithal),Maybelline,Gosh,Essence,Max Factor,Pastel gibi kozmetik markalarında indirimleri var.

Tüm Cilt Bakım ürünlerinde de %50 indirim mevcut.Dudak Bakım,Maske ve Hediyeli Setler hariç.

Garnier,Nivea,Diadermine,Olay gibi markalar kullanıyorsanız bu indirimler tam size göre.

Duş Jeli,Ağız Bakım Ürünleri,Şampuan,Saç Kremi gibi ürünlerde de %40 indirim var.

Benri Pamuk Ürün Çeşitlerinde,Benri Aseton,İpek Pamuk Ürün Çeşitlerinde 3 AL 2 ÖDE KAMPANYASI

Benri markasını daha önce hiç kullanmamıştım fakat çevremde kullanan arkadaşlardan duymuştum.Hazır indirimde varken bu kampanyadan yararlanmak şart oldu.

Kampanya 6-11 EYLÜL arasında olup stoklarla sınırlı.
Bu fırsat kaçmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)